DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3398
|
Назва: | Особливості процесу саморегуляції особистості |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | саморегуляція особистості саморегуляція особистість |
Дата публікації: | 1999 |
Короткий огляд (реферат): | Зміна педагогічної парадигми освіти нашої держави у зв’язку з політичними та економічними процесами, які відбуваються сьогодні, веде до гуманізації освіти, ствердження ідей самоцінності людської особистості, зумовлює необ-хідність створення державних стандартів освіти на основі широкого застосу-вання нових інформаційних технологій, націлює роботу системи вищої школи на вдосконалення професійної підготовки фахівців.
Розглядаючи діяльність вчителя як емоціогенну, слід зазначити, що необхідність оптимального використання внутріш¬ніх регулятивних процесів психічних станів та власної поведінки стає принциповою умовою успішності здійснення цієї діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3398 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|