DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3398

Назва: Особливості процесу саморегуляції особистості
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: саморегуляція особистості
саморегуляція
особистість
Дата публікації: 1999
Короткий огляд (реферат): Зміна педагогічної парадигми освіти нашої держави у зв’язку з політичними та економічними процесами, які відбуваються сьогодні, веде до гуманізації освіти, ствердження ідей самоцінності людської особистості, зумовлює необ-хідність створення державних стандартів освіти на основі широкого застосу-вання нових інформаційних технологій, націлює роботу системи вищої школи на вдосконалення професійної підготовки фахівців. Розглядаючи діяльність вчителя як емоціогенну, слід зазначити, що необхідність оптимального використання внутріш¬ніх регулятивних процесів психічних станів та власної поведінки стає принциповою умовою успішності здійснення цієї діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3398
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva15.pdf128,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок