DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Навчальні та методичні матеріали >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3391
|
Назва: | Методика використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | саморегуляція функціонального стану учнів музикотерапія навчальна програма |
Дата публікації: | 2000 |
Короткий огляд (реферат): | Рекомендації містять алгоритм проведення різновидів музикотерапевтичних вправ у навчально-виховному процесі початкової школи.
Матеріал адресовано вчителям музики, вчителям початкових класів, студентам педагогічних факультетів, які вивчають спецкурс "Використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану"; вихователям дитячих садків, всім, хто цікавиться проблемами сучасних методів оптимізації внутрішніх резервів дитячої психіки задля підвищення розумової працездатності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3391 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні та методичні матеріали
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|