DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3388
|
Назва: | Когнітивний компонент підготовки майбутніх вчителів початкових класів до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | когнітивний компонент використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів музично-комунікативне поле «учні–музика–навчання» |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Європейський вектор української педагогічної науки і практики, ствердження особистісно орієнтованого підходу до навчання й виховання молоді зумовлені необхідністю підвищення якості освіти. Потужний інформаційний простір, високі освітянські вимоги до учнів, збільшення когнітивних, емоційних і комунікативних навантажень, ігнорування психогігієнічних норм організації навчання призводять до розвитку в учнів неприпустимих функціональних станів, що суттєво знижує навчальну успішність, негативно впливає на здоров’я дітей молодшого шкільного віку. |
Опис: | Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2008. – № 5. – С. 39-45 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3388 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|