DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3388

Назва: Когнітивний компонент підготовки майбутніх вчителів початкових класів до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: когнітивний компонент
використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів
музично-комунікативне поле «учні–музика–навчання»
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Європейський вектор української педагогічної науки і практики, ствердження особистісно орієнтованого підходу до навчання й виховання молоді зумовлені необхідністю підвищення якості освіти. Потужний інформаційний простір, високі освітянські вимоги до учнів, збільшення когнітивних, емоційних і комунікативних навантажень, ігнорування психогігієнічних норм організації навчання призводять до розвитку в учнів неприпустимих функціональних станів, що суттєво знижує навчальну успішність, негативно впливає на здоров’я дітей молодшого шкільного віку.
Опис: Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал. – 2008. – № 5. – С. 39-45
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3388
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva5.pdf205,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок