DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3380
|
Назва: | Виховна сутність художньо-педагогічного аналізу музичних творів |
Автори: | Дячук, Н.І. |
Ключові слова: | музична культура музичне виховання |
Дата публікації: | 2008 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетами сучасної загальної музичної освіти в Україні є формування музичної культури, виховання естетичного смаку, збагачення емоційно-естетичного досвіду, ціннісних орієнтацій, потреби в творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні молодого покоління. Розвиток здатності сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи свої думки, судження, оцінки відбувається в процесі художньо-педагогічного аналізу на уроках музичного мистецтва в загальноосвітній школі. Саме під час аналізу учні набувають знання та навички, необхідні для повноцінного емоційного переживання й глибокого розуміння музики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3380 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|