DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3380

Назва: Виховна сутність художньо-педагогічного аналізу музичних творів
Автори: Дячук, Н.І.
Ключові слова: музична культура
музичне виховання
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Пріоритетами сучасної загальної музичної освіти в Україні є формування музичної культури, виховання естетичного смаку, збагачення емоційно-естетичного досвіду, ціннісних орієнтацій, потреби в творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні молодого покоління. Розвиток здатності сприймати та інтерпретувати музичні твори, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи свої думки, судження, оцінки відбувається в процесі художньо-педагогічного аналізу на уроках музичного мистецтва в загальноосвітній школі. Саме під час аналізу учні набувають знання та навички, необхідні для повноцінного емоційного переживання й глибокого розуміння музики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3380
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Djachuk2.pdf98,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок