DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3334
|
Назва: | Музика як засіб саморегуляції |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя особистісно орієнтований підхід загальнодидактичні методи музично-педагогічні методи музичнотерапевтичні методи |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Спецкурс «Методика використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану молодших школярів» є процесуально-операційним етапом підготовки майбутніх учителів до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учні, який розроблено та апробовано в дисертаційному дослідженні на тему «Підготовка майбутнього вчителя до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів». Основними формами викладання спецкурсу є лекції, практичні, лабораторні заняття, самостійна експериментально-дослідницька робота студентів. Спецкурс інтегрує теоретичні й практичні аспекти психофізіології, валеології, вікової психології, основ педагогічної майстерності, психології праці, ергономіки, музичної психології, музикотерапії, музичної естетики, музичної соціології, музичної педагогіки; передбачає актуалізацію психолого-педагогічних, музично-психологічних, музично-естетичних, музично-теоретичних знань студентів, їх особистісного музично-перцептивного досвіду. |
Опис: | Постметодика №2 (73). – Полтава: ПОЕПО, 2007. – С.37-41 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3334 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|