DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничий >
Кафедра хімії та методики викладання >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3316

Назва: Методичні підходи до викладання хімії зорієнтовані на зміни у вищій школі
Автори: Шинкаренко, В.
Ніжніченко, Н.
Дивоняк, Ю.
Ключові слова: викладання хімії
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Вивчення хімії повинно сприяти інтелектуальному забезпеченню особистості, вихованню гуманістичних відносин, навичок самостійної пошукової діяльності повинно дати кожному хімічні знання, які необхідно мати для повноцінного життя і діяльності у будь-якій галузі народного господарства, науки, культури. Досягти вище сказаного дозволяє творчо розвивальна технологія. Мета якої системна організація навчально-творчої діяльності учнів, яка спрямована на використання навчально-творчих завдань, що вимагають творчих здібностей, вміння проявити ініціативу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3316
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shinkarenko1.pdf85,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок