DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3316
|
Назва: | Методичні підходи до викладання хімії зорієнтовані на зміни у вищій школі |
Автори: | Шинкаренко, В. Ніжніченко, Н. Дивоняк, Ю. |
Ключові слова: | викладання хімії |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення хімії повинно сприяти інтелектуальному забезпеченню особистості, вихованню гуманістичних відносин, навичок самостійної пошукової діяльності повинно дати кожному хімічні знання, які необхідно мати для повноцінного життя і діяльності у будь-якій галузі народного господарства, науки, культури.
Досягти вище сказаного дозволяє творчо розвивальна технологія. Мета якої системна організація навчально-творчої діяльності учнів, яка спрямована на використання навчально-творчих завдань, що вимагають творчих здібностей, вміння проявити ініціативу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3316 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|