|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27891
|
| Назва: | Використання цифрових наративних технологій при підготовці фахівців для роботи з дітьми, які постраждали внаслідок військових дій |
| Автори: | Тимчук, Л.І. Рубан, Л.М. |
| Ключові слова: | цифровий наратив діти війни підготовка вчителів цифрові технології |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Війна – складне суспільно-політичне явище, яке завдає непоправної шкоди життю і здоров’ю населенню певної країни. Найболючішим є те, що під час війни особливих страждань зазнають діти. На нашу думку, важливу місію у подоланні наслідків війни для дітей в Україні мають взяти на себе педагоги – люди, які обрали шлях духовного зцілення та просвіти нації. Для успішного спілкування з дитиною педагог повинен швидко діагностувати її стан і допомогти вирішити проблему на професійному рівні. Педагог, усвідомлюючи свою відповідальність за життя та здоров’я дитини, яка постраждала внаслідок збройного конфлікту, повинен всебічно підтримувати дитину, створювати атмосферу довіри, любові та позитивної взаємодії, надавати необхідні консультації її батькам або особам, які їх замінюють. |
| Опис: | Тимчук Л. І., Рубан Л. М. Використання цифрових наративних технологій при підготовці фахівців для роботи з дітьми, які постраждали внаслідок військових дій. Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 21 березня 2024 р.). 2024. С. 160-164. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27891 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|