|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27758
|
| Назва: | Бренд Anna Bublik як інструмент для просування української культури та стійкості |
| Автори: | Гарець, Р. |
| Ключові слова: | Бренд Anna Bublik Anna Bublik |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Анна Бублик – відома українська дизайнерка одягу, взуття та аксесуарів,
засновниця бренду «Anna Bublik», яка зуміла створити унікальний стиль, поєднуючи індивідуальність та високу якість. Народжена у Львові, вона з
дитинства вирізнялася своєю творчою натурою та неординарними мріями про
майбутню професію дизайнера, попри те, що вся її сім’я була пов’язана з
фінансами.
Навчання у Львівській академії мистецтв стало важливим кроком у її
професійному становленні. Під час студентства Анна активно працювала
моделлю, що дало їй глибше розуміння індустрії моди зсередини. Уже тоді вона
брала участь у міжнародних фестивалях моди, таких як «Леополіс» та «Дні моди
у Львові». |
| Опис: | Гарець Р. Бренд Anna Bublik як інструмент для просування
української культури та стійкості // Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс. Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції (12 листопада 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 58-60. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27758 |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні соціокультурні процеси : філософсько-аксіологічний дискурс
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|