DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2718

Назва: Модель дослідження професіогенетичного аспекту педагогічної термінології А.C. Макаренка
Автори: Ткаченко, А.В.
Ключові слова: Макаренко А.С.
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Професійний розвиток особистості як окремий аспект теоретичної і практичної спадщини видатного вітчизняного педагога А.С. Макаренка є цінним невикористаним джерелом для розв’язання комплексу нагальних питань підготовки людини-професіонала. Вихідним моментом в даному дослідженні є ретельна текстологічна робота, адже аналіз професіогенетичної термінології Макаренка дозволяє вирішити низку важливих завдань в контексті вивчення місця проблеми професійного розвитку особистості в його педагогічному доробку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2718
Розташовується у зібраннях:Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tkachenko.pdf127,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок