DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2718
|
Назва: | Модель дослідження професіогенетичного аспекту педагогічної термінології А.C. Макаренка |
Автори: | Ткаченко, А.В. |
Ключові слова: | Макаренко А.С. |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Професійний розвиток особистості як окремий аспект теоретичної і практичної спадщини видатного вітчизняного педагога А.С. Макаренка є цінним невикористаним джерелом для розв’язання комплексу нагальних
питань підготовки людини-професіонала.
Вихідним моментом в даному дослідженні є ретельна текстологічна робота, адже аналіз професіогенетичної термінології Макаренка дозволяє вирішити низку важливих завдань в контексті вивчення місця проблеми
професійного розвитку особистості в його педагогічному доробку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2718 |
Розташовується у зібраннях: | Традиції та інновації менеджменту навчальних закладів і реалізація управлінських проектів
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|