DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27035
|
Назва: | Проблема професійної готовності майбутніх учителів до використання інноваційних ігрових технологій |
Автори: | Зімниця, О. |
Ключові слова: | підготовка вчителя професійна готовність вчителя педагогічна творчість технології навчання навчально-ігрові технології |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено проблему фахової готовності майбутніх учителів
до використання інноваційних ігрових технологій у процесі навчання школярів.
Схарактеризовано структурні компоненти професійної готовності вчителя в
контексті сучасних освітніх вимог. Проаналізовано ефективність педагогічної
творчості та застосування інноваційних навчально-ігрових технологій у роботі
зі школярами. |
Опис: | Зімниця О. Проблема професійної готовності майбутніх
учителів до використання інноваційних
ігрових технологій // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 205-208. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27035 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|