DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27030

Назва: Принципи розвитку мотивації майбутніх учителів початкової школи у воєнний час
Автори: Волянюк, А.
Ключові слова: майбутній вчитель
майбутній вчитель початкових класів
Херсонський державний університет
релокація ЗВО
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розвиток мотивації майбутніх учителів початкової школи у воєнний час потребує особливого підходу, що враховує специфічні виклики та потреби цього періоду. Зробимо спробу охарактеризувати основні принципи, на які доцільно спиратись для розвитку мотивації майбутніх учителів у воєнний час, на прикладі Херсонського державного університету.
Опис: Волянюк А. Принципи розвитку мотивації майбутніх учителів початкової школи у воєнний час // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 189-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27030
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
55.pdf181,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок