|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27027
|
| Назва: | До питання про диференціацію роботи учнів початкової школи з науково-художніми текстами |
| Автори: | Шевчук, Л. |
| Ключові слова: | початкова школа початкова освіта науково-художній текст робота з науково-художніми текстами молодший шкільний вік |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | У науково-методичній літературі трапляється поняття «пізнавальна
література». Наприклад, Альона Ємець пише про те, що пізнавальною є будь-яка
література. Пізнавальна й художня література мають різну спрямованість. У
першому випадку – це розвиток розумової активності дітей, ознайомлення з
науковою інформацією, у другому – виховний вплив. У випадку, коли художня
література містить окрему наукову інформацію, її роль побічна (а не основна). У науково-художніх текстах пізнавальна інформація пропонується разом із
використанням сюжету та художнього образу, що сприяє розвитку у читачів
пізнавального інтересу та допомагає втримати їхню увагу; водночас, через
наявність сюжету, можливості для збільшення обсягу науково-пізнавальної
інформації обмежені. |
| Опис: | Шевчук Л. До питання про диференціацію роботи учнів
початкової школи з науково-художніми текстами // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 179-181. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27027 |
| Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|