DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27020

Назва: Проблемне навчання в природничій освітній галузі: переваги, недоліки та перспективи
Автори: Худолій, І.
Ключові слова: початкова школа
проблемне навчання
освітній процес
природнича освітня галузь
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У даній статті представлено проблемне навчання як інноваційний підхід до навчання, який набуває популярності у сфері природничих наук. Розглянуто питання сутності проблемного навчання, його переваги та недоліки. Окреслено перспективи проблемного навчання для впровадження в освітній процес початкової школи.
Опис: Худолій І. Проблемне навчання в природничій освітній галузі: переваги, недоліки та перспективи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 172-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27020
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf180,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок