DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27020
|
Назва: | Проблемне навчання в природничій освітній галузі: переваги, недоліки та перспективи |
Автори: | Худолій, І. |
Ключові слова: | початкова школа проблемне навчання освітній процес природнича освітня галузь |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті представлено проблемне навчання як інноваційний підхід до
навчання, який набуває популярності у сфері природничих наук. Розглянуто
питання сутності проблемного навчання, його переваги та недоліки. Окреслено
перспективи проблемного навчання для впровадження в освітній процес
початкової школи. |
Опис: | Худолій І. Проблемне навчання в природничій освітній галузі:
переваги, недоліки та перспективи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 172-176. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27020 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|