DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27013
|
Назва: | Особливості організації освітнього процесу на засадах діяльнісного підходу |
Автори: | Кононенко, М. |
Ключові слова: | Нова українська школа освітній процес підходи до навчання діяльнісний підхід |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження Нової української школи передбачає не тільки удосконалення
матеріально-технічної бази та використання інноваційних методів навчання, але й
зміну міжособистісної взаємодії між учнями та вчителями. Особлива увага
приділяється таким формам організації освітнього процесу, що спрямовані на
залучення учнів до активної пізнавальної діяльності. Однією із таких форм
навчання є діяльнісний підхід. Головною перевагою такого підходу є комплексний
розвиток ключових компетентностей, формування наскрізних умінь та вміння
застосовувати знання на практиці. |
Опис: | Кононенко М. Особливості організації освітнього процесу
на засадах діяльнісного підходу // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 151-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27013 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|