DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27010
|
Назва: | Наступність у структурі цілісної освітньої системи та її роль на межі дошкільної і початкової ланок освіти |
Автори: | Ващак, А. |
Ключові слова: | освітня система дошкільна освіта початкова освіта заклад дошкільної освіти принцип наступності |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний стан розвитку дошкільної і початкової ланок освіти в Україні
зорієнтований на актуалізацію питань щодо пошуку шляхів забезпечення
цілісного розвитку особистості на різних освітніх рівнях. Проблема наступності
доволі складна і передбачає усунення суперечок між запитами Нової української
школи та можливостями закладів дошкільної освіти.
Наступність у структурі цілісної освітньої системи досліджується в царині
педагогіки не одне десятиліття й при цьому вона зберігає свою актуальність,
особливо нині, на етапі освітніх вдосконалень і переосмислень. |
Опис: | Ващак А. Наступність у структурі цілісної освітньої системи та її роль на межі дошкільної і початкової ланок освіти // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 140-142. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27010 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|