DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26998

Назва: Сучасні концепції початкового навчання у вітчизняному контексті
Автори: Онопрієнко, О.
Ключові слова: початкове навчання
освітній процес
концепції навчання
ігрове навчання
гейміфікація
активне навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому середовищі важливо розглядати різноманітні концепції навчання в початковій школі з погляду їхньої ефективності та відповідності сучасним вимогам до освіти. Початкова школа є ключовим етапом у формуванні основних знань і вмінь у дітей, тому вибір концепції навчання має велике значення для подальшого їхнього успіху. Дослідження масового досвіду показує, що домінувальним усе ще залишається інформаційно-пізнавальний підхід до навчання. Хоча останнім часом освітній процес збагачено більш ефективними практиками.
Опис: Онопрієнко О. Сучасні концепції початкового навчання у вітчизняному контексті // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 97-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26998
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf175,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок