DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26998
|
Назва: | Сучасні концепції початкового навчання у вітчизняному контексті |
Автори: | Онопрієнко, О. |
Ключові слова: | початкове навчання освітній процес концепції навчання ігрове навчання гейміфікація активне навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному освітньому середовищі важливо розглядати різноманітні
концепції навчання в початковій школі з погляду їхньої ефективності та
відповідності сучасним вимогам до освіти. Початкова школа є ключовим етапом у
формуванні основних знань і вмінь у дітей, тому вибір концепції навчання має
велике значення для подальшого їхнього успіху. Дослідження масового досвіду
показує, що домінувальним усе ще залишається інформаційно-пізнавальний
підхід до навчання. Хоча останнім часом освітній процес збагачено більш
ефективними практиками. |
Опис: | Онопрієнко О. Сучасні концепції початкового навчання у
вітчизняному контексті // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 97-100. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26998 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|