DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26991
|
Назва: | Використання штучного інтелекту на уроках математики в початкових класах |
Автори: | Демченко, Н. Проха, А. |
Ключові слова: | штучний інтелект урок математики Knewton ігрофікація візуалізація ASSISTments інклюзивне навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі відкриває нові
можливості для підвищення ефективності навчання, індивідуалізації освітнього
досвіду учнів та покращення їхніх навчальних результатів. В початкових класах
математики ШІ може стати важливим інструментом для підвищення мотивації
учнів, забезпечення адаптивного навчання та розвитку критичного мислення.
Мета роботи – дослідити можливості та виклики використання штучного
інтелекту на уроках математики в початкових класах, а також оцінити його вплив
на навчальні результати та інтерес учнів до математики |
Опис: | Демченко Н., Проха А. Використання штучного інтелекту на уроках
математики в початкових класах // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 86-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26991 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|