DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26983

Назва: Навчання на основі запитів учнів через дослідження
Автори: Ведмідь, В.
Чайка, В.
Ключові слова: освіта
навчання
шкільна освіта
навчання на основі запитів
освітній процес
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Навчання на основі запитів є актуальною освітньою технологією в сучасній шкільній освіті з кількох причин: - Стимулює учнів активно навчатися. Замість передачі фактів і знань учням, цей підхід спонукає їх до постановки запитань, дослідження та власного вивчення матеріалу. Він активізує їх мислення, стимулює інтерес до навчання та розвиває навички критичного мислення. - Сприяє індивідуалізації навчання. Ця технологія дозволяє кожному учневі вибирати тему свого дослідження в межах навчальної програми, що сприяє більш ефективному засвоєнню матеріалу.
Опис: Ведмідь В., Чайка В. Навчання на основі запитів учнів через дослідження // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 64-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26983
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf174,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок