DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26981

Назва: Шляхи забезпечення благополуччя вчителів початкової школи
Автори: Чемоніна, Л.
Ключові слова: благополуччя
вчитель початкової школи
LEGO
вправа «Парашут»
методи навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сьогодні благополуччя є основним і пріоритетним принципом існування суспільства. Згідно з «Тлумачним словником української мови» благополуччя являє собою життя в достатку та спокої; добробут, щастя. Ми погоджуємось із Л. Сердюк, яка, визначаючи психологічний аспект благополуччя, вбачає в ньому інтегральний покажчик ступеня спрямованості особистості на реалізацію основних компонентів позитивного функціонування, ступеня її реалізованості, що суб’єктивно виражається у відчутті людиною щастя задоволеності собою і власним життям.
Опис: Чемоніна Л. Шляхи забезпечення благополуччя вчителів початкової школи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 57-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26981
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf173,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок