DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26980
|
Назва: | Навчання письма молодших школярів: чи актуально в еру діджиталізації? |
Автори: | Петрук, О. |
Ключові слова: | молодший школяр мовленнєва діяльность цифрове суспільство навчання письма навчання рукописного письма |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | З-поміж чотирьох видів мовленнєвої діяльності письмо є найскладнішим,
оскільки вимагає більшої підготовки та зусиль, як фізичних, так і психічних.
У методиці оперують поняттями «письмо» та «писемне мовлення», що
пов'язано зі специфічними особливостями процесу навчання письма, який
складається з двох етапів. Перший, «письмо» – це оволодіння технікою
використання графічної та орфографічної системи мови, тобто написання букв,
складання з букв слів, словосполучень, речень. Другий, «писемне мовлення» – це
оформлення письмових висловлювань, вираження думок у письмовій формі. |
Опис: | Петрук О. Навчання письма молодших школярів: чи
актуально в еру діджиталізації? // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 54-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26980 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|