DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26978
|
Назва: | Розвиток творчого потенціалу здобувачів початкової освіти за допомогою інтеграції методів арттерапії в освітній процес |
Автори: | Лесик, А. Сапранкова, К. |
Ключові слова: | початкова освіта методи навчання творчий потенціал арттерапія Державний стандарт початкової освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Державний стандарт початкової освіти наголошує на тому, що метою
початкової освіти є усебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей,
компетентностей, наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних
психофізіологічних особливостей та потреб. З урахуванням вимог Державного
стандарту, сучасна система освіти потребує інтеграції таких методів, засобів і
способів навчання, за яких розвиток особистості здобувача початкової освіти буде
не тільки усебічним, але й гармонійним та ненасильницьким. |
Опис: | Лесик А., Сапранкова К. Розвиток творчого потенціалу здобувачів
початкової освіти за допомогою інтеграції методів
арттерапії в освітній процес // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 48-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26978 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|