DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26974

Назва: Головні маркери соціальної компетентності молодших школярів
Автори: Кондрашова, В.
Ключові слова: соціальна компетентність
молодший школяр
молодший шкільний вік
компетентність
маркери соціальної компетентності
особистість
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку українського суспільства зросла увага психолого-педагогічної науки до проблеми соціальної компетентності особистості як передумови успішного самоствердження і ефективної взаємодії з оточуючим світом. Тому проблема соціальної компетентності учнів молодшого шкільного віку, будучи певною мірою теоретично та методологічно розробленою, усе ж таки залишається малодослідженою.
Опис: Кондрашова В. Головні маркери соціальної компетентності молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 42-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26974
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf236,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок