DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26974
|
Назва: | Головні маркери соціальної компетентності молодших школярів |
Автори: | Кондрашова, В. |
Ключові слова: | соціальна компетентність молодший школяр молодший шкільний вік компетентність маркери соціальної компетентності особистість |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку українського суспільства зросла увага
психолого-педагогічної науки до проблеми соціальної компетентності особистості як передумови успішного самоствердження і ефективної взаємодії з оточуючим
світом. Тому проблема соціальної компетентності учнів молодшого шкільного
віку, будучи певною мірою теоретично та методологічно розробленою, усе ж таки
залишається малодослідженою. |
Опис: | Кондрашова В. Головні маркери соціальної компетентності
молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 42-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26974 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|