DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26972

Назва: Труднощі у навчанні: відображення проблеми у психолого-педагогічній літературі
Автори: Коваленко, Г.
Ключові слова: навчання
школяр
труднощі в навчанні
неуспішність
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Невстигання школярів у навчанні є складним та багатогранним явищем, яке досліджували різні педагоги та вчені. Серед них можна виділити Журавльову С. А., Гончаренка С. У., Капську А. Й, Прохоренко Л. І., Степанова О. М. та інших. Кожен з них надавав свої визначення та інтерпретації цього явища з метою глибшого його розкриття та розуміння. Журавльова С. А. підкреслює, що шкільна неуспішність завжди була в центрі уваги фахівців різних профілів – педагогів, психологів, медиків.
Опис: Коваленко Г. Труднощі у навчанні: відображення проблеми у психолого-педагогічній літературі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 39-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26972
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf257,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок