DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26969

Назва: Формування у першокласників уявлень про обернені задачі
Автори: Іванов, Є.
Ключові слова: першокласник
обернені задачі
математична освіта
початкова освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Велику роль у процесі навчання молодших школярів відіграють математичні задачі. Вони сприяють кращому осмисленню теоретичного матеріалу, його запам’ятовуванню, дають можливість пов’язувати процес навчання математичної змістової лінії з життям, формувати практичні уміння та навички, виконувати найпростіші навчальні дослідження, виховувати в учнів активність, самостійність мислення, наполегливість та інші позитивні риси. До проблеми навчання учнів початкових класів зверталися відомі методисти: М. Богданович, Я. Король, Н. Листопад, О. Онопрієнко, С. Скворцова та інші.
Опис: Іванов Є. Формування у першокласників уявлень про обернені задачі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 30-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26969
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf195,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок