DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26967
|
Назва: | Партисипація в контексті педагогіки партнерства |
Автори: | Гриньова, М. |
Ключові слова: | партисипація педагогіка партнерства Нова українська школа освіта України початкова освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | «Як досягти балансу прав, обов’язків і відповідальності у трикутнику
дитина – педагоги – батьки?» – саме таке питання поставлено при визначенні
педагогіки партнерства як складової формули успіху Нової Української школи, що передбачає спілкування, взаємодію та співпрацю між учителем, учнем і
батьками з дотриманням таких принципів: повага до особистості, доброзичливість
і позитивне ставлення, довіра у відносинах, діалог – взаємодія – взаємоповага,
розподілене лідерство, принципи соціального партнерства |
Опис: | Гриньова М. Партисипація в контексті педагогіки партнерства // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 21-24. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26967 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|