DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26967

Назва: Партисипація в контексті педагогіки партнерства
Автори: Гриньова, М.
Ключові слова: партисипація
педагогіка партнерства
Нова українська школа
освіта України
початкова освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): «Як досягти балансу прав, обов’язків і відповідальності у трикутнику дитина – педагоги – батьки?» – саме таке питання поставлено при визначенні педагогіки партнерства як складової формули успіху Нової Української школи, що передбачає спілкування, взаємодію та співпрацю між учителем, учнем і батьками з дотриманням таких принципів: повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах, діалог – взаємодія – взаємоповага, розподілене лідерство, принципи соціального партнерства
Опис: Гриньова М. Партисипація в контексті педагогіки партнерства // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 21-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26967
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf185,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок