DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26965

Назва: Формування пізнавальних інтересів молодших школярів засобами психолого-педагогічної терапії
Автори: Брезіцька, С.
Ключові слова: молодший школяр
розвиваюче навчання
психолого-педагогічна терапія
ігрова діяльність
гра
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сформувати потребу та здатність до самостійного набуття знань, безперервної освіти і самоосвіти – одна із стратегічних завдань Нової української школи. Її вирішення неможливо без формування у кожного учня стійких пізнавальних мотивів навчання, пізнавального інтересу, постійного прагнення заглиблюватися в галузь пізнання. У сучасних умовах проблема інтересу, як найважливішого стимулу розвитку особистості, все більш привертає до себе увагу як вчителів, які шукають ефективні прийоми і засоби розвиваючого навчання, так і дослідників – психологів і педагогів.
Опис: Брезіцька С. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів засобами психолого-педагогічної терапії // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 16-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26965
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf200,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок