DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26965
|
Назва: | Формування пізнавальних інтересів молодших школярів засобами психолого-педагогічної терапії |
Автори: | Брезіцька, С. |
Ключові слова: | молодший школяр розвиваюче навчання психолого-педагогічна терапія ігрова діяльність гра |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сформувати потребу та здатність до самостійного набуття знань,
безперервної освіти і самоосвіти – одна із стратегічних завдань Нової української
школи. Її вирішення неможливо без формування у кожного учня стійких
пізнавальних мотивів навчання, пізнавального інтересу, постійного прагнення
заглиблюватися в галузь пізнання. У сучасних умовах проблема інтересу, як
найважливішого стимулу розвитку особистості, все більш привертає до себе увагу
як вчителів, які шукають ефективні прийоми і засоби розвиваючого навчання, так і
дослідників – психологів і педагогів. |
Опис: | Брезіцька С. Формування пізнавальних інтересів молодших
школярів засобами психолого-педагогічної терапії // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 16-19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26965 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|