DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26964
|
Назва: | Формування екологічної свідомості учнів 3 класу за допомогою підручників інтегрованого курсу «Я досліджую світ» |
Автори: | Борка, М. |
Ключові слова: | Я досліджую світ формування екологічної свідомості екологічна свідомість екологічна освіта екологічна культура |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У світі, що стрімко змінюється, де екологічні виклики набувають все
більшого значення, критично важливим є розвиток екологічної свідомості вже з
молодшого шкільного віку. Цей процес охоплює не лише засвоєння знань про
екологію, а й виховання моральних цінностей, естетичних переваг та любові до
природи. В цьому аспекті, інтегрований курс «Я досліджую світ» відіграє ключову
роль у розвитку екологічної свідомості у третьокласників. Допитливість та тяга до
відкриттів є природними рисами дітей цього віку, які з ентузіазмом досліджують
оточуючий світ, шукають відповіді на численні запитання та прагнуть до
творчості. |
Опис: | Борка М. Формування екологічної свідомості учнів 3 класу за
допомогою підручників інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 13-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26964 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|