DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26963

Назва: Педагогічні умови використання проєктних технологій для розвитку творчих здібностей молодших школярів
Автори: Адаменко, В.
Ключові слова: проєктні технології
розвиток творчих здібностей
розвиток дитини
початкова освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасні виклики суспільства вимагають від освітньої системи підготовки особистості, здатної до творчого мислення, самостійного вирішення проблем, ефективної комунікації та співпраці. Одним з ефективних засобів досягнення цієї мети є використання проєктних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи. Проєктна діяльність сприяє розвитку творчих здібностей молодших школярів, формуванню ключових компетентностей, необхідних для успішної адаптації у сучасному світі.
Опис: Адаменко В. Педагогічні умови використання проєктних технологій для розвитку творчих здібностей молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 9-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26963
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf175,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок