DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26929
|
Назва: | Об’єкти контролю навчальних досягнень молодших школярів у проєкції нової освітньої парадигми |
Автори: | Онопрієнко, О.В. |
Ключові слова: | об’єкти контролю навчальних досягнень освітня парадигма формування уявлення про числа першого десятка контроль знань |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Визначальним компонентом контрольно-оцінювальної діяльності
учасників освітнього процесу є об’єкти контролю, що відображають складники
результатів навчання, визначені нормативними актами для початкової освіти. До
об’єктів контролю в початковій школі належать, наприклад, знання про
предмети і явища навколишнього світу, взаємозв’язки й залежності між ними;
уміння та навички застосовувати засвоєні знання і способи виконання
розумових і практичних дій та інші. Для формувального контролю об’єктами
постають всі очікувані результати типової освітньої програми. Водночас
зауважимо, що програмами визначені результати в кінцевому вигляді для
певного року навчання; з метою здійснення поточного контролю формувального
характеру ці результати прогнозуються відповідно до етапу їх опрацювання. |
Опис: | Онопрієнко О. В. Об’єкти контролю навчальних досягнень молодших
школярів у проєкції нової освітньої парадигми // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 123-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26929 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|