DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26929

Назва: Об’єкти контролю навчальних досягнень молодших школярів у проєкції нової освітньої парадигми
Автори: Онопрієнко, О.В.
Ключові слова: об’єкти контролю навчальних досягнень
освітня парадигма
формування уявлення про числа першого десятка
контроль знань
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Визначальним компонентом контрольно-оцінювальної діяльності учасників освітнього процесу є об’єкти контролю, що відображають складники результатів навчання, визначені нормативними актами для початкової освіти. До об’єктів контролю в початковій школі належать, наприклад, знання про предмети і явища навколишнього світу, взаємозв’язки й залежності між ними; уміння та навички застосовувати засвоєні знання і способи виконання розумових і практичних дій та інші. Для формувального контролю об’єктами постають всі очікувані результати типової освітньої програми. Водночас зауважимо, що програмами визначені результати в кінцевому вигляді для певного року навчання; з метою здійснення поточного контролю формувального характеру ці результати прогнозуються відповідно до етапу їх опрацювання.
Опис: Онопрієнко О. В. Об’єкти контролю навчальних досягнень молодших школярів у проєкції нової освітньої парадигми // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 123-126.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26929
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
41.pdf230,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок