DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26915

Назва: Візуальна структура «портрет» як інтерактивний метод розвитку словесно-логічного мислення учнів початкової школи
Автори: Ліпчевська, І.Л.
Ключові слова: метод розвитку словесно-логічного мислення
початкова школа
учень початкової школи
візуалізація
методи навчання
візуальна структура «портрет»
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Процес інтенсивного розвитку словесно-логічного мислення дітей молодшого шкільного віку характеризується конкретністю, тобто спирається на наочні образи й уявлення. Саме це є одним з основних факторів активного впровадження візуалізації в освітній процес початкової школи. Зокрема, для виокремлення властивостей предметів, істот та явищ відповідно до контексту їх розгляду (тобто «з різних точок зору») та побудови на їх основі цілісних уявлень про об’єкти, актуальним є створення учнями візуальних структур «портретів» – наочних впізнаваних образів досліджуваних понять.
Опис: Ліпчевська І. Л. Візуальна структура «портрет» як інтерактивний метод розвитку словесно-логічного мислення учнів початкової школи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 80-83.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26915
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf264,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок