DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26907
|
Назва: | Сутність поняття цифрова візуалізація дидактичного контенту |
Автори: | Борт, Н.О. |
Ключові слова: | цифрова візуалізація цифровий контент Роберт Хорн |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Процес візуалізації інформації у 21 столітті утворює галузь, що виникла
"внаслідок досліджень взаємодії людини і комп'ютера, комп'ютерних наук,
графіків, дизайну, психології тощо”. Американський експерт в галузі
представлення інформації Роберт Хорн в своїх роботах досліджує методи
візуалізації інформації та зазначає що візуалізація – це універсальна мова
двадцять першого сторіччя.
У зв'язку із стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій
в нашій мові з’являються нові терміни і поняття, запозичені саме з цифрового
світу і органічно вживані як у побутовій мові так і у науковій мові різних
галузей, у тому числі й освіті. |
Опис: | Борт Н. О. Сутність поняття цифрова візуалізація
дидактичного контенту // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 65-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26907 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|