DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26907

Назва: Сутність поняття цифрова візуалізація дидактичного контенту
Автори: Борт, Н.О.
Ключові слова: цифрова візуалізація
цифровий контент
Роберт Хорн
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Процес візуалізації інформації у 21 столітті утворює галузь, що виникла "внаслідок досліджень взаємодії людини і комп'ютера, комп'ютерних наук, графіків, дизайну, психології тощо”. Американський експерт в галузі представлення інформації Роберт Хорн в своїх роботах досліджує методи візуалізації інформації та зазначає що візуалізація – це універсальна мова двадцять першого сторіччя. У зв'язку із стрімким розвитком інформаційно-комунікаційних технологій в нашій мові з’являються нові терміни і поняття, запозичені саме з цифрового світу і органічно вживані як у побутовій мові так і у науковій мові різних галузей, у тому числі й освіті.
Опис: Борт Н. О. Сутність поняття цифрова візуалізація дидактичного контенту // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 65-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26907
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf164,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок