DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26900

Назва: Технологічний підхід до розвитку соціальних умінь молодших школярів
Автори: Бібік, Н.М.
Ключові слова: молодший школяр
початкова школа
розвиток соціальних умінь
розвиток власного «Я»
соціалізація
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Якість шкільної освіти за міжнародними критеріями передбачає не лише функціональну грамотність учня, але й соціальні уміння і навички: уміння жити разом; уміння взаємодіяти з іншими в різних видах діяльності. Нормативне забезпечення початкової ланки освіти задає вектор її оновлення. Зокрема, прийняття Національної рамки кваліфікації як «ключового інструменту» формування європейського освітнього простору на основі положень Болонської декларації і дозволяє досягти збалансованих обсягів, напрямів змісту та якості освіти за всіма рівнями наскрізно і прозоро вибудувати рівні кваліфікації та дескрипторів (описів) до них, які передбачають вимоги до компетентностей на різних щаблях освіти – від 0 (дошкілля) до професійного вдосконалення.
Опис: Бібік Н. М. Технологічний підхід до розвитку соціальних умінь молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 46-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26900
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
14.pdf198,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок