DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26896

Назва: Прояв інтерференції у процесі навчання української мови як другої
Автори: Петрук, О.М.
Ключові слова: інтерференція
вивчення української мови
багатомовність
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Невід’ємною частиною сучасної соціолінгвістичної ситуації в Україні є багатомовність. У нашій державі в місцях компактного проживання національних спільнот функціонують загальноосвітні навчальні заклади, в яких викладання ведеться російською, румунською, угорською, молдовською, польською мовами. У цих школах, окрім рідної (першої) мови, учні навчаються державної мови. Вона є обов’язковим компонентом змісту освіти національних меншин України. В умовах вивчення української мови як другої (іноземної, неспорідненої) неминучим є виникнення міжмовної інтерференції.
Опис: Петрук О. М. Прояв інтерференції у процесі навчання української мови як другої // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 33-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26896
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf173,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок