DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26896
|
Назва: | Прояв інтерференції у процесі навчання української мови як другої |
Автори: | Петрук, О.М. |
Ключові слова: | інтерференція вивчення української мови багатомовність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Невід’ємною частиною сучасної соціолінгвістичної ситуації в Україні є
багатомовність. У нашій державі в місцях компактного проживання
національних спільнот функціонують загальноосвітні навчальні заклади, в яких
викладання ведеться російською, румунською, угорською, молдовською,
польською мовами. У цих школах, окрім рідної (першої) мови, учні навчаються
державної мови. Вона є обов’язковим компонентом змісту освіти національних
меншин України. В умовах вивчення української мови як другої (іноземної,
неспорідненої) неминучим є виникнення міжмовної інтерференції. |
Опис: | Петрук О. М. Прояв інтерференції у процесі навчання
української мови як другої // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 33-36. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26896 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|