DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26861
|
Назва: | До питання викладання хімії |
Автори: | Ситник, С.А. |
Ключові слова: | хімія програма шляхи удосконалення освітнього процесу освітній процес навчальний експеримент мотивація до праці |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Викладач з багаторічним досвідом висвітлює своє бачення проблем викладання
хімії. У тезах вказує на шляхи підвищення рівня знань здобувачів освіти з хімії та визначає
методи покращення освітнього процесу в сучасних умовах.
Ці тези можна розглядати як роздуми - підсумок моєї праці в системі ПТО на посаді
викладача хімії.
Якби кожного з вас попросити згадати якісну успішність в учнів з хімії у ваших
шкільних класах, то відповідь була б - 5-7 дітей. Так було 30 років назад, і так є зараз - тобто
нічого не змінилось. Це означає, що щось на цій освітній ниві ми робимо не так. Не так
вчимо, не так плануємо освітній процес.
Спробую відповісти на ці запитання із власного досвіду. |
Опис: | Ситник С. А. До питання викладання хімії // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 188. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26861 |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|