DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26813

Назва: Використання дидактичних засобів при вивченні теми «Вуглеводні»
Автори: Бойко, Ю.П.
Ключові слова: вивчення хімії
вивчення теми «Вуглеводні»
методи навчання
Інтерактивні методи навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Вивчення теми "Вуглеводні" в курсі хімії є складним завданням, адже воно потребує розуміння абстрактних понять, таких як будова молекул, хімічні властивості та класифікація. Використання дидактичних засобів може значно полегшити цей процес, зробити його більш цікавим та ефективним. Один з найпоширеніших дидактичних засобів при вивченні вуглеводнів – це використання макетів та моделей молекул. Створення тривимірних моделей вуглеводнів дозволяє учням візуалізувати структуру та взаємозв'язки між атомами та функціональними групами. Це сприяє кращому розумінню будови молекул та їх властивостей. Лабораторні дослідження також є важливим дидактичним засобом при вивченні вуглеводнів. Учні можуть проводити експерименти з синтезу та розкладу різних типів вуглеводнів, що дозволить їм побачити хімічні реакції в дії та отримати практичний досвід у роботі з хімічними речовинами. Поряд з цим, використання інтерактивних методів, таких як відеоуроки, анімації та інтерактивні вправи, може зробити процес вивчення більш захопливим і ефективним. Відеоматеріали можуть допомогти учням уявити процеси реакцій та властивості вуглеводнів у реальному часі, а інтерактивні вправи дозволяють їм самостійно відпрацьовувати отримані знання.
Опис: Бойко Ю. П. Використання дидактичних засобів при вивченні теми «Вуглеводні» // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 55-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26813
Розташовується у зібраннях:17 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
25.pdf512,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок