DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26469

Название: Особливості формування естрадно-вокальних навичок у дітей
Авторы: Дем'янко, Н.Ю.
Ключевые слова: естрадно-вокальні навички
діти
естрада
вокал
Issue Date: 2025
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах реформування національної освітньої галузі, розвитку національних культурних традицій, жанрів сучасного мистецтва значно актуалізуються питання мистецької освіти та музично-естетичного виховання молодого покоління. Впровадження в практику музично-виховної роботи настанов провідних галузевих нормативних документів, серед яких Закон України «Про освіту», «Національна стратегія розвитку освіти і науки до 2030 року», Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа», Закон України «Про повну загальну середню освіту» тощо, передбачає застосування нових підходів і розробки інноваційних музично-педагогічних технологій, що здатні активно впливати на формування естетичної культури підростаючого покоління. Важливою ланкою цього процесу є формування в закладах освіти і культури музично-виконавських навичок у дітей, зокрема естрадно-вокальних.
Описание: Дем'янко Н. Особливості формування естрадно-вокальних навичок у дітей. Scientific research: modern challenges and future prospects. The 7th International scientific and practical conference (February 17-19, 2025) MDPC Publishing, Munich, Germany. 2025. 427 p. С. 215-219.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26469
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Особливості формування.pdf91,74 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback