DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26266

Назва: Використання фонограм та синтезатора у роботі з ансамблем скрипалів та скрипалями-солістами
Автори: Миколаєнко, М.
Ключові слова: скрипаль
ансамбль
мистецька освіта
інновації
скрипалі-солісти
ансамбль скрипалів
фонограма
синтезатор
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У матеріалі описано досвід використанням музичних «мінусових» фонограм та синтезатора у роботі зі скрипалями-солістами та ансамблями скрипалів. Показується користь такої роботи у розвитку музичних здібностей учнів. Представлені різноманітні сучасні аудіо редактори, які доцільно використовувати у роботі педагога мистецької школи.
Опис: Миколаєнко М. Використання фонограм та синтезатора у роботі з ансамблем скрипалів та скрипалями-солістами // Актуалітети формальної та неформальної освіти : збірник матеріалів наукового практикуму «Теоретико-методичні основи мистецького розвитку особистості в контексті педагогічної інноватики» (29.03.2024 р.-05.04.2024 р.) / ред. кол. Н. В. Сулаєва, В. С. Ірклієнко, Н. Ю. Дем’янко; упор. Н. М. Ремезова, В. П. Яковлев. Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 3. Ч. ". С. 129-133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26266
Розташовується у зібраннях:Актуалітети формальної та неформальної освіти (3 ч. 2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31.pdf159,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок