DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26133
|
Назва: | Ключові фактори актуальності використання навчальних платформ у процесі організації освітньої діяльності учнів |
Автори: | Риндюк, В.В. |
Ключові слова: | цифрові платформи дистанційне навчання інтерактивне освітнє середовище освітній процес |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У наукових тезах
розглядаються основні причини та передумови зростання значущості навчальних платформ в
сучасній освіті. Особлива увага приділяється впливу дистанційного навчання, викликаного
воєнними умовами, а також необхідності покращення якості освіти. Аналізуються переваги
використання цифрових платформ для забезпечення безперервності навчального процесу,
створення інтерактивного освітнього середовища та підтримки індивідуального підходу до
навчання. |
Опис: | Риндюк В. В. Ключові фактори актуальності використання навчальних
платформ у процесі організації освітньої діяльності учнів // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 103-104. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26133 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|