DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26133

Назва: Ключові фактори актуальності використання навчальних платформ у процесі організації освітньої діяльності учнів
Автори: Риндюк, В.В.
Ключові слова: цифрові платформи
дистанційне навчання
інтерактивне освітнє середовище
освітній процес
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У наукових тезах розглядаються основні причини та передумови зростання значущості навчальних платформ в сучасній освіті. Особлива увага приділяється впливу дистанційного навчання, викликаного воєнними умовами, а також необхідності покращення якості освіти. Аналізуються переваги використання цифрових платформ для забезпечення безперервності навчального процесу, створення інтерактивного освітнього середовища та підтримки індивідуального підходу до навчання.
Опис: Риндюк В. В. Ключові фактори актуальності використання навчальних платформ у процесі організації освітньої діяльності учнів // Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи : матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. конф, (м. Полтава, 10-11 грудня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 103-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26133
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
51.pdf239,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок