DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2024 (7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25939
|
Назва: | Використання проєктних технологій у формуванні здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів |
Автори: | Моренко, А. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентність молодший шкільний вік проєктні технології анкетування |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальність проблеми
формування здоров’язбережувальної компетентності серед учнів
початкових класів. Визначено етапи набуття навичок та знань,
спрямованих на збереження здоров’я у молодших школярів.
Висвітлено провідну роль педагога у розвитку здатності дітей
дбати про своє здоров’я. Ефективним методом у формуванні даної
компетентності є проєктна діяльність, яка виступає не просто як
доповнення до традиційного навчання, а як самостійна контекстна
технологія інтенсивного навчання. Досліджено використання
проєктних технологій у формуванні здоров’язбережувальної
компетентності учнів молодшого шкільного віку в освітньому
процесі початкової школи за допомогою онлайн-анкетування. |
Опис: | Моренко А. Використання проєктних технологій
у формуванні здоров’язбережувальної
компетентності молодших школярів // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 7. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 91-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25939 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2024 (7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|