DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2024 (7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25929

Назва: Розвиток логічного мислення молодших школярів у процесі формування уявлень про математичні твердження
Автори: Карапузова, Н.Д.
Марченкова, Н.
Ключові слова: логічне мислення
молодший школяр
початкова школа
навчання математики
логічні прийоми
істинні та хибні твердження
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено окремі теоретико-методичні аспекти розвитку логічного мислення учнів початкової школи у процесі формування уявлень про математичні твердження. Запропоновано систему завдань на визначення істинності чи хибності тверджень та висвітлено специфіку їх використання на уроках математики. Представлено критеріально-діагностичний апарат для виявлення сформованості у молодших школярів логічних прийомів мислення та динаміку їх розвитку в процесі роботи над завданнями. Описано результати педагогічного експерименту.
Опис: Карапузова Н., Марченкова Н. Розвиток логічного мислення молодших школярів у процесі формування уявлень про математичні твердження // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 7. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 12-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25929
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2024 (7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf177,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок