DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25869
|
Назва: | Особливості розвитку музичних здібностей дітей з проблемами інтонування |
Автори: | Лін, Лі |
Ключові слова: | музичні здібності інтонація діти третя інтонаційна група музичний слух |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У публікації розглянуто особливості розвитку музичних здібностей та
методики вокально-хорової роботи з дітьми з проблемами інтонування (третьої
інтонаційної групи). Проблема виявлення та розвитку музичних здібностей сьогодні є однією з
ключових у музичних і психологічних дослідженнях. Аналіз наукової літератури
дає уявлення про сучасний рівень її розробленості в цілому та окремих її аспектів.
Вивченням закономірностей розвитку структурних компонентів музичних
здібностей займалися Г. Васильєва, Л. Клименко, Л. Кияновська, Н. Кьон,
О. Лобода, Н. Мозгальова, С. Науменко, П. Ніколаєнко тощо. |
Опис: | Лін Лі Особливості розвитку музичних здібностей дітей
з проблемами інтонування // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 09-10 жовтня 2024 р. Полтава : 2024. С. 39-41. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25869 |
Розташовується у зібраннях: | Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|