DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25707

Назва: Педагогіка партнерства як ключовий напрям реалізації успішного освітнього менеджменту
Автори: Кононец, Н.В.
Ключові слова: педагогіка партнерства
освітній менеджмент
освіта
освіта України
заклад освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Педагогіка партнерства в освітньому менеджменті нині має важливе значення як вектор реалізації гуманістичного, студентоцентрованого, творчого, стейкґолдерського підходів до проєктування, організації й управління освітнім процесом у закладах освіти. Як зазначає В. Ковальчук, однією з основ педагогіки партнерства є активне спілкування, взаємодія та співпраця між вчителем, учнем і батьками. Забезпечення рівності та відповідальності в освітньому процесі виходить із чіткого визначення прав і обов'язків всіх учасників, їх усвідомлення, прийняття та дотримання. Учні, батьки та вчителі, об'єднані спільними цілями та інтересами, активно беруть участь у освітньому процесі, демонструючи свою відповідальність за результати. Переваги організації освітнього процесу за принципами педагогіки партнерства виявляються, по-перше, у створенні сприятливої атмосфери, де кожен учень може реалізувати свій потенціал і розвивати ініціативу та креативність.
Опис: Кононец Н. В. Педагогіка партнерства як ключовий напрям реалізації успішного освітнього менеджменту // Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю : матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.). «Управлінська майстерність керівника закладу освіти», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 14-15 березня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 63-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25707
Розташовується у зібраннях:Інноваційні аспекти освітнього та проєктного менеджменту: досвід А. Макаренка в діалозі із сучасністю

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf420,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок