DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25499

Назва: Сучасні технології створення освітнього дизайну куточка живої природи у початковій школі
Автори: Ходос, Н.
Ключові слова: освітній дизайн
куточок живої природи
початкова освіта
сучасні освітні технології
Нова українська школа
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Здійснено обґрунтування теоретико-методологічної сутності сучасних технологій створення освітнього дизайну куточка живої природи у початковій школі. Встановлено, що важливим освітнім осередком навчального середовища є куточок живої природи. Розглянуто питання використання технологій освітнього дизайну. Запропоновано технологію створення освітнього дизайну куточка живої природи у початковій школі на базі навчальнонаукової лабораторії Інноваційних освітніх рішень та проєкти дизайну куточка живої природи: «Грибна галявина», «Город на підвіконні», «Тетра-пазли українського чорнозему», «Дружна сімейка ахатинів».
Опис: Ходос Н. Сучасні технології створення освітнього дизайну куточка живої природи у початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 222-230.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25499
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
30.pdf368,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок