DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25496
|
Назва: | Міжмовна інтеграція на уроках української та англійської у початковій школі |
Автори: | Стиркіна, Ю.С. |
Ключові слова: | міжмовна інтеграція початкова школа урок англійської мови урок української мови |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розповідається про можливості
інтегрованого навчання на уроках філології початкової школи. Інтеграція філологічних предметів у початковій школі
передбачає інтеграцію предметів, пов’язаних із мовою та
літературою. Цей підхід може мати кілька переваг, наприклад
сприяти глибшому розумінню мови, літератури та культури, а
також покращувати комунікативні навички студентів і навички
критичного мислення. Об’єднання таких предметів, як мова,
література, граматика та фонетика, дозволяє учням побачити
зв’язки між різними аспектами мови та те, як вони працюють
разом. Можна розглянути можливість інтеграції кількох мов, які
вивчають учні: це може сприяти багатомовності та культурному
розмаїттю в класі. |
Опис: | Стиркіна Ю. С. Міжмовна інтеграція на уроках української
та англійської у початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 202-210. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25496 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|