DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25495

Назва: Методика активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
Автори: Стась, І.
Ключові слова: пізнавальна діяльність
Я досліджую світ
молодший школяр
засоби навчання
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В даній статті розглянуто ефективні методи та прийоми активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Зроблено висновок, що розвиток пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ» найефективніше реалізується за умови наявності цілеспрямованих, системних і методично виважених методичних засобів розвитку в учнів пізнавального інтересу на уроках. Це також сприяє ефективному оволодінню природничими компетентностями учнями початкових класів.
Опис: Стась І. Методика активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 193-201.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25495
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf337,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок