DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25465

Назва: Дослідно-експериментальна програма формування готовності майбутніх учителів до застосування ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи
Автори: Гуржій, О.
Ключові слова: дослідно-експериментальна програма
ігрові технології навчання
майбутні вчителі початкових класів
готовність
педагогічний експеримент
ігрові технології
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті представлено опис педагогічного експерименту формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій. Дослідноекспериментальна робота охоплювала три логічних і взаємопов’язаних етапи процесу професійної підготовки: організаційно-мотиваційний, пізнавально-діяльнісний і практичнопідсумковий етапи. Організаційно-мотиваційний етап мав на меті сформувати показники мотиваційно-особистісної складової означеного конструкту, а саме розвитку мотиваційної сфери, бажання здійснювати діяльність у зазначеному напрямку, позитивного ставлення та стимулювання інтересу до розробки та застосування ігрових технологій, активізація вольових сфер особистості. Метою другого – пізнавально-діяльнісного етапу експериментальної роботи – було поглиблення знань та формування на їх основі практичних навичок, що покладені в основу рефлексивних, комунікативних та спеціальних умінь. Практичнопідсумковий етап дослідно-експериментальної програми передбачав закріплення вмінь і навичок розробляти, аналізувати, вибирати та застосовувати ігрові технології, впроваджувати їх у площину практичного досвіду майбутніх педагогів.
Опис: Гуржій О. Дослідно-експериментальна програма формування готовності майбутніх учителів до застосування ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 52-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25465
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf362,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок