DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25455

Назва: Сучасні контенти психолого-педагогічної терапії в освітньому процесі початкової школи
Автори: Федій, О.А.
Недоступ, В.
Ключові слова: психолого-педагогічна терапія
початкова освіта
педагогічні умови організації освітнього середовища
креативний потенціал суб’єктів освіти
компетентність педагога
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні завдання, напрями та передумови запровадження психолого-педагогічної терапії в освітній простір сучасної початкової школи. Розглянуті роль вчителя в організації психолого-педагогічної терапевтичної підтримки учнів та педагогічні умови реалізації основних положень психолого-педагогічної терапії в освітньому процесі початкової школи. Представлено теоретичні і методичні аспекти використання арт-терапії, казкотерапії, ігротерапії та бібліотерапії у роботі з молодшими школярами, де основний акцент робиться на творчому самовираженні дитини та розвитку сенсорного сприйняття.
Опис: Федій О. А., Недоступ В. Сучасні контенти психолого-педагогічної терапії в освітньому процесі початкової школи // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті : зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 6. Полтава : ПП Астрая, 2023. С. 5-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25455
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2023 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf383,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок