DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25095

Назва: Інтерактивність у навчанні. Аналіз педагогічних стратегій для розробки ефективних робочих аркушів
Автори: Петрашенко, А.Ю.
Ключові слова: освітнє середовище
інтерактивні робочі аркуші
конспект
інновації в освіті
інтерактивність
технології навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Вступ. У сучасному освітньому середовищі використання інтерактивних технологій стає все більш поширеним та важливим аспектом педагогічного процесу. Одним із ключових інструментів, який отримав значний розвиток у цьому контексті, є інтерактивні робочі аркуші. Ці цифрові ресурси відкривають нові можливості для педагогів та учнів, сприяючи більш ефективному навчанню та розвитку навичок. Постановка завдання. Ця стаття спрямована на дослідження дидактичних вимог до конструювання інтерактивних робочих аркушів та їх впливу на процес навчання.
Опис: Петрашенко А. Ю. Інтерактивність у навчанні. Аналіз педагогічних стратегій для розробки ефективних робочих аркушів // Сучасні досягнення природничих наук (для студентів, магістрантів, аспірантів, молодих науковців) : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (м.Полтава, 16 травня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 140-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25095
Розташовується у зібраннях:Сучасні досягнення природничих наук (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37.pdf503,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок