DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25067

Назва: Інформаційна наповненість самостійної роботи школярів з хімії
Автори: Деркач, А.В.
Ключові слова: вивчення хімії
самостійна робота
самостійна робота з хімії
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Однією з основних вимог до людини у сучасному світі є безперервне навчання, першим і найважливішим етапом якого є період навчання в школі. Багата інформаційна наповненість самостійної активності школярів сприяє набуттю та розвитку навиків планування, самостійного опрацювання матеріалу та самодисципліни. Оскільки хімічні реакції лежать в основі більшості процесів промисловості, медицини та повсякденного життя людини, засвоєння знань з цього предмету відіграє значну роль у формуванні світогляду учнів та їх ерудиції, особливо у разі подальшої діяльності у галузі науки, технології, медицини, фармацевтики тощо.
Опис: Деркач А. В. Інформаційна наповненість самостійної роботи школярів з хімії // Сучасні досягнення природничих наук (для студентів, магістрантів, аспірантів, молодих науковців) : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (м.Полтава, 16 травня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 40-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25067
Розташовується у зібраннях:Сучасні досягнення природничих наук (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf554,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок