DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
31 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24691
|
Назва: | Стратегія управління організацією освітнього простору в ЗДО |
Автори: | Соколов, А.В. Бабенко, І.В. |
Ключові слова: | безпечне освітнє середовище освітнє середовище освітній простір заклад дошкільної освіти укриття безпека |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Освітній простір розглядається системою впливів та факторів
формування особистості дитини, можливостей для її розвитку. Під освітнім
середовищем розуміють простір закладу освіти. Питання фізичної та
психологічної безпеки– найбільш актуальне в період воєнного стану.
Освітній простір ЗДО потрібно організовувати з дотриманням максимальної
безпеки всіх учасників освітнього процесу.
Створення безпечного освітнього середовища як системи необхідних
умов та факторів для всебічного й гармонійного розвитку, освітній процес
має сприяти виявленню та розвитку обдарувань вихованців, а виховання й
навчання повинні будуватися з урахуванням їх інтересів та природних
задатків. |
Опис: | Соколов А. В., Бабенко І. В. Стратегія управління організацією освітнього
простору в ЗДО // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXXІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 110 річниці університету (м. Полтава, 30–31 травня 2024 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка, 2024. С. 143-145. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24691 |
Розташовується у зібраннях: | 31 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|